- Úvod
- AKO NAKUPOVAŤ
- Ako reklamovať, vymeniť tovar
Vrátenie tovaru
Výrobok zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu počas 30-dňovej lehoty od dátumu jeho prevzatia. Aj pre tieto prípady máme protokol ako to vyriešiť jednoducho a rýchlo bez Vašich dodatočných nákladov
1.Vyplňte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy - zašlite emailom (eshop@muckynutz.sk) alebo priložte k produktu
2.Tovar starostlivo zabaľte. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť Odstúpenie, keď ste ho neodoslali emailom
3.Pošleme Vám špeciálny kód pre výdajňu Zásielkovne, kam tovar odnesiete
4. Na výdajni len spomeniete, že posielate "VRATKU" a poviete im špeciálny kód - oni si sami vytlačia štítok a odovzdajú Vám na podpis potvrdenie o prevzatej zásielke Výrobok je zakúpený na IČ, môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy?
V prípade, že ste podnikateľom, tzn. právnickou osobou či osobou, ktorá tovar objednala v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania, zákonná možnosť Odstúpenia od kúpnej zmluvy v 14 dňoch sa na vás nevzťahuje.
Keď nás budete kontaktovať, môžeme po individuálnom posúdení navrhnúť inú formu riešenia. Preto nás prosím kontaktujte.
Poškodený tovar
Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že tovar je poškodený? Oznámte bezodkladne túto udalosť jedným z nižšie uvedených spôsobov. Platí, že čím skôr tým lepšie, uľahčí nám to preverovanie všetkých možných scenárov kedy sa tovar poškodil a ako.
Najviac nás zaujíma:
- číslo objednávky
- fotodokumentácia (výrobok, balenie zásielky)
- popis a rozsah poškodenia a okolnosti odovzdania i zistenia poškodenia
- keď zásielka, ktorú preberáte od dopravcu má viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok sám je poškodený. Balíme do bublinkovej ochrannej fólie. Zásielku môžete prevziať, ale spíšte s vodičom ZÁPIS O ŠKODE do PREPRAVNÉHO PROTOKOLU. Zásielky sú poistené na hodnotu tovaru.
- V prípade, že máte pochybnosť, či je výrobok vo vnútri balenia v poriadku, zásielku od dopravcu NEPREBERAJTE a kontaktujte nás. Zašleme Vám výrobok nový a reklamáciu budeme riešiť za Vás s prepravcom ako ich zákazník.
Aggrr. Chýbajúce blatník....:-(
Mrzí nás, že Vám z dôvodu nášho pochybenia zásielka prišla nekompletná. Riešenie je, ale jednoduché. Kontaktujte nás prosím telefonicky a my celú situáciu preveríme a vyriešime. Chýbajúci tovar Vám bude odoslaný na naše náklady. Kontaktný telefón nájdete na hlavnej lište.
Zámena tovaru
Bol Vám doručený iný tovar ako to, čo ste si objednali? Agrr, za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme. Nesprávny výrobok nám prosím vráťte. Nebude Vás to stáť ani 1kč navyše.
Máme pre tieto prípady protokol ako postupovať.
- Napíšte alebo zavolajte, aby sme o zámene vedeli
- Dohodneme sa na odoslaní správneho výrobku (na naše náklady)
- Vyplňte Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy - zašlite emailom (eshop@muckynutz.sk) alebo priložte k produktu
- Tovar starostlivo zabaľte. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť Odstúpenie, keď ste ho neodoslali emailom
- Pošleme Vám špeciálny kód pre výdajňu Zásielkovne, kam tovar odnesiete
- Na výdajni len spomeniete, že posielate "VRATKU" a poviete im špeciálny kód - oni si sami vytlačia štítok a odovzdajú Vám na podpis potvrdenie o prevzatej zásielke
- A to je všetko. Ospravedlňujeme za chýbu.